Veckan som har varit

Publicerad 2010-04-30 16:33:30 i Allmänt,

Veckorna rullar på och jag hinner knappt med. Denna veckan har jag fått in lite sommar blommor, pratat med försäljare, planterat ut pil, tulpaner och kornell, planerat inför inspirations kvällen med Grethe och jag har kämpat med en hel massa bokföring.


   

 
Idag är det torsdag och Magasinet ger ut sin tidning, gissa vem som är med?? En liten intervju om mej och butiken finns med och en dinosaurie liknande bild, Haha men men så kan de gå....

 Nästa vecka Kommer Grethe Kelher och håller i en inspirationskväll, den 6/5 kl.19.00. Jag kan lova en färg sprakande och underhållande kväll, med en massa tips, ideér och inspiration. Så klar bjuder jag på kaffe och kaka efteråt. Detta går bara inte att missa, Grethe är en fantastisk demonstratör. Platser finns kvar!!

 

Nu i valborgs helgen har jag öppet:

Fredag 10-16
Lördag 10-14

Välkomna in

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Publiceras ej