Heja Strömavbrott!!

Publicerad 2010-08-25 22:27:48 i Veckans Erbjudande,

GoKväll

Idag har Gröna Sköna haft strömavbrott från och till hela dagen. Lagom kul men vad ska man göra, så jag satte mig med lite bokföring i växthuset med min fågel Ruth. Hon sjöng och kvittrade för mig hela dagen lång, vi börjar närma oss en försoning hon och jag, tror jag nog allt. Äntligen!! Nya växter kom in idag med, här kommer lite ögongodis....




Lite suddig bild men en Kryssantimum ska det vara. Erbjudande denna veckan med: 1st för 45:-, 2st för 70:- och 3st för 100:- och såklart Svenskodlade med bra kvalité!!




Bukett med Cream Ros, Rosa Selosia och Havre. Denna vecka han jag tagit hem snittblommor med lite mer varma höst färger.

Välkomna in 

                                                                                                                       

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Publiceras ej