Söndag

Publicerad 2010-08-22 17:22:04 i Trädgård,

Gokväll!

Idag är det söndag men ingen sovmorgon här inte, jag fick så snällt gå upp tidigt för att jobba lite extra på mitt gamla jobb. Men det var det helt klar värt, det är ju nämligen en liten uppförsbacke med att starta eget och fickpengarna blir inte så många.

Som ni säkert märkt så har Gröna Sköna bloggen haft tema TREND denna veckan. Anledningen till detta är såklart att ämnet tilltalar mig och jag blev så inspirerad av FORMEX som nyss har varit. Trender, stilar och uttrycksätt är något som jag tycker är kul att läsa om, studera och ta inspiration av. Själv är jag inte så trend medveten men älskar att blanda olika stilar och uttryck på mitt egna lilla vis.

Nu vill jag veta vad ni tycker om veckans tema? Var de nått att läsa om? Finns det andra ämnen ni vill läsa om? Vad vill ni se på bloggen?? Kan lätt bli att man får idetorka och jag vill skriva om saker ni har intresse för. Gröna Sköna bloggen ska vara kul och inspirerade, hjälp mig att utveckla den....



 Jag måste också såklart Tacka gästbloggarna för de fina och härliga inläggen.
 Ni är bara såå bäst!!<3

 

Nu ska jag dra vidare till Malmö, höres!!

// Anita

 

 

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-08-24 09:43:21

Det var bara kul att få blogga lite ;) Tycker du ska fortsätta fota bilder på dekorationer, lite nyinkommit i butiken, lite råd om blommor och så som du skrivit lite nu!

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-08-25 10:39:59

Jassåå du drar till malmö utan att säga till..

Kommentera inlägget här

Publiceras ej