Torsdag och snart helg

Publicerad 2010-08-26 19:27:00 i Allmänt,

HEEJ
Idag har varit en bra dag allt har gått på, smidigt och lätt. Jag har gjort klart min beställning av
I.C Lauvrings produkter som ni kommer se här i butiken i början av Oktober. Håll utkik för riktigt smarrigt fina krukor, presentartiklar och Jul pynt som kommer hit då!! Jag har skissat på några skylt förslag idag också, som jag tänkt sätta upp vid Skåneporten. Ska  man synas så ska man göra det ordentlig och stort!! Sen nu i eftermiddag så har jag förberett inför helgens stora beställning, min kusin har tagit EXAMEN och ska fira det nu på Lördag. Det ska vara tema skördefest och jag fixar dekortionerna, massa kul ska det bli!! Lägger säkert upp lite bilder här sen....

Caio Ciao så länge// Anita



Ny pyntata med Farmors Porslinsblomma som hon ville slänga i komposten!!!? Anledningen var  "Den är ju ändå för stor, man ser inte ut genom fönstret länger" Hon är för söt hon, Tack snälla Farmor!



 
Jobba Jobba Jobba





Fick ett par nya skor av Mamma och Pappa i måndags, som Tack för hjälpen med passningen av huset i helgen och namsdags persent. Så söta med rosa rosor på :)



Nytt och fräscht!! Höst Aster, Kryss och Ljung





Kryssantemum, kolla vilka härliga färger!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Publiceras ej