Måndag

Publicerad 2010-12-20 20:47:06 i Allmänt,

GoKväll

Idag har jag haft en del beställningar för av hämtning och nya snittblommor kom Håkan min grossist med, så nu är kylen full av både Amaryllis, tulpaner, elegans nejlikor, rosor, ilex, glitter kryss och annat smått, fint och mysigt. Massor av Julgrupper finns nu färdiga i butiken också allt från traditionella till moderna och jag hoppas att jag lyckats göra något för alla smaker och i alla priser. HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!

ÖPPETTIDERNA NU I VECKAN ÄR:

Tisdag         10-18 (21/12)
Onsdag        10-18 (22/12)
Torsdag       10-18 (LILLEJULAFTON)
Fredag          9-11,30 (JULAFTON)
Lördag          STÄNGT (JULDAGEN)
Söndag         STÄNGT  (ANNANDAGJUL)

Kommentarer

Postat av: E M E L I E

Publicerad 2010-12-21 09:46:32

sv; men tack så mkt! vad glad jag blir! du är oxå en skithärlig tjej och jag är avundsjuk på sig som tagit mod att starta eget och verkligen göra det du brinner för! du är en liten förebild ska du veta, en dag ska jag oxå stå där men med mitt egna café :) God jul tjejen!

Kommentera inlägget här

Publiceras ej