UT MED JULEN OCH IN MED NYÅR!!

Publicerad 2010-12-27 19:51:42 i Allmänt,

HEEJ Kära läsare!!
Nu är Julen över och mycke har hänt sen sist jag skerv. Förra vecka gick fort och försäljningen var över förväntan, min första Jul på Gröna Sköna är nu över och allt känns jättebra. Nu har jag till och med haft två dagar ledigt så nu är jag Uppvilad och startklar inför det nya året. Men först har vi ett fantastiskt NYÅR att se fram emot och idag har jag fixat nya planteringar, inventerat och städat undan lite av Jul pyntet.

Denna veckan är det öppet TISDAG- TORSDAG 10-18 och FREDAG 10-14 LÖRDAG-SÖNDAG Stängt

Kommentarer

Postat av: EMMA

Publicerad 2010-12-27 22:10:30

Härligt!!! :) Är du fortfarande sugen på nyår? Än så länge är det jag o paulina! Men en middag med fina vänner är väl inte fy skam? :D Puss

Kommentera inlägget här

Publiceras ej