Dax med en ny dörrkransen??

Publicerad 2010-03-15 19:24:28 i Allmänt,

Idag har varit en vanlig tråk måndag med massa städ i både kylen, butiken och växthuset. Men de va ett måste, för jag har fusk städat i snart 3 veckor.... Opps! Sen gjorde jag några dörrkransar och dekorerade med lite ägg, fjädrar och tulpaner. Några ideér från skolan dök upp och jag gjorde detta hjärtat av kornell pinnar och dekorerade med Tulpaner på lök. Super snyggt och ha på dörren.



 Denna veckan kommer de hända mkt, jag väntar på nya krukor och Påsk pynt, reklamblad ska delas ut och en hel massa ska förberedas inför Påsken. Sen på Lördag får jag hjälp i butiken av min kära vän Emma. Känns som att en riktig kanon vecka är påväg. 
// Anita 

Kommentarer

Postat av: EMMA*

Publicerad 2010-03-15 22:04:49

jag längtar så! :)

Postat av: jossa

Publicerad 2010-03-20 17:07:57

stort grattis anita!!! vilken fin bogg.. lovar att komma å fynda hos dig någon dag:)lycka till! kram jossa!

Kommentera inlägget här

Publiceras ej