Ge mej VÅR nu....

Publicerad 2010-03-11 20:49:27 i Vårkänslor,

Våren skulle varit här nu kan jag tycka, men vi har tyvärr en del snö kvar!! Så jag tog beslutet att ta in våren i mitt växthus idag. Det blev en bädd med vår mys. Så nu får man känna lite doft och färg av vår fast inne... aja! 



 De tycker jag ni också kan göra, varför inte pynta upp med lite vårlökar  hemma.

Jag rotade fram en blomsterbok idag och där stod en hel massa om blommor och färgers olika betydelser. Visste ni att färgen grön betyder Hopp!!? Och färgen gul betyder ära...

Vad förknippar ni med vårens färger??

Kommentarer

Postat av: Frida Gustafsson

Publicerad 2010-03-12 09:10:23

Fin blogg Anita. Den ska jag följa. Och lycka till med butiken! Kanske jag kikar förbi en dag :)

Kommentera inlägget här

Publiceras ej