Dagens Gravsmyckningar

Publicerad 2010-11-02 20:17:31 i Veckans Erbjudande,

Godkväll

Idag har jag jobbat på som tusan med alla mina påbörjade små projekt och en hel del av dem blev klara, puuh! Till exempel dessa snygga gravkransar och dekorationer hann jag göra.



Imorgon bär det av till Våxtorps Korgar för att hämta hem min restorder, i den finns både söta änglar, hjärtan, några pynt tomtar och Bas/tillbehör. Både basvaror och tillbehör använder jag just nu så mycket att dem tar slut ... Jahooo det går bra nu : )  

Glöm nu inte att Allahelgons dag är nu på Lördag!! I butiken hittar ni Gravljus, Granris, Smyckningar och Snittblommor mm. Allt till för att hedra och minnas våra döda.

Höres 

Kommentarer

Postat av: E M E L I E

Publicerad 2010-11-02 22:14:18

superfina! :)

Postat av: Sara Karlsson

Publicerad 2010-11-03 12:29:41

Hej Anita! Så kul att du har så fint! Ska till öa på lördag och smycka gravar och hoppas på att kunna ta en sväng upp om dig! Kram!

Kommentera inlägget här

Publiceras ej