Marknaderna avklarade..

Publicerad 2010-11-28 19:46:12 i Allmänt,

Puuh!!
Nu är jag hemma igen efter helgens marknader. Ganska trött och jag behöver en VARM dusch, det är ju ganska kallt att stå ute 4-5 timmar utan att röra sig så mycket. Men jätte skoj har jag haft, sålt en massa te och knutigt nya kontakter. Jag bjöd in en del säljare till min Jul marknade också, som kommer vara den 11/12 mellan 10-14 vid butiken. Ska bil så mysigt att ha en egen marknad, miljön runt butiken är som sagt mycket vacker och med denna fina snön som lagt sig kommer allt vara tio gånger så fint och mysigt. Jag hoppas att vi ses och om någon har lust att sälja på marknaden, går det bra att ringa mig i veckan. Ju fler vi blir desto roligare kommer det att bli : )

Jag tänkte berätta vilka hemlisar som jag hade med mig på marknaderna. Den ena gick inte att full följa men jag hade tänkt att bjuda på te på alla kunder. Men det blev svårt att både hålla det varmt och att få plats med det bland alla mina kransa, ljus och TE/Kaffe påsar. Sen det andra jag gjorde var ett packet berg av isblock och inne i blocken hade jag fryst blommor och blad. Blev faktiskgt ganska ballt och fint. Har dock inga bilder på detta för jag hann inte ta några.

Imorgon fortsätter jobbet i butiken som vanligt och jag kommer att ha 50% på alla buketter hela veckan, så jag hoppas vi ses och att ni skämmer bort era nära och kära med en härlig, varm Mångdagsbukett.

Välkomna mellan 10-18

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Publiceras ej