Onsdag

Publicerad 2010-11-10 09:50:04 i Allmänt,

Godmorgon

Idag blir det en rolig dag, ska snart till butiken och jobba. Hoppas på fler kunder idag, det har vatt lite tyst nu efter allhelgona och så. Sen efter jobb drar jag Therese och Lisa till Grön Torget i Köpenhamn för mingel och inspirationkväll. Ska bli super kul att komma iväg lite och nya ideer behövs alltid :) Grön Torgen är en sjukt stor Blomster grossist i DK för er som undrar vad jag babblar om. Nu ska jag öva på mina obefintliga danska och vem vet jag kanske slår till på något fint där nere och handlar hela bilen full med blommor, pynt och desing. Nja, önsketänkande!! Får nog snällt hålla i mina pengar och inte gå helt bananas..

Ha en fin dag, höres!!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-11-10 23:00:31

jag och min kollega var också där ikväll, mycket mycket fina blommor man blir helt salig när man åker dit;-) mvh Sara

Kommentera inlägget här

Publiceras ej