Och vi gör det igen...

Publicerad 2010-10-12 22:06:54 i Veckans Erbjudande,

Tjohooo

Kvällens kurs blev också en hit och många super fina kransar blev gjorda. Vi jobbade på så bra och snabbt att jag glömde ta bilder. TYPISKT!! Men jag ska göra ett nytt försök igen imorron kväll, få se om jag kommer ihåg : ) 
Imorgon blir det en låång dag för mig, då jag först ska upp till Våxtorps Korgar och handla lite basgrejer, sen till butiken 10-18 och kl. 19.00 kör vi sista kranskursen. Någon som är sugen på att sällskapa oss?? DET ÄR SUPER KUL!! Jag har en plats kvar, så bara ring 0435-50086



Glöm nu inte att butiken har öppet som vanligt!! Kransar, gravsmyckningar och mycket annat till försäljning..  



ERBJUDANDE

Silverek           20:-/ST    6st  FöR 100:-
Ljung               20:-/ST    6st  FöR 100:-
Perenn Ljung   39:-/ST   3st  FöR 100:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Publiceras ej