NU eller ALDRIG, ALLT eller INGET

Publicerad 2010-09-22 20:13:38 i Höstinspiration,

Gokväll
Dagarna bara rulla på och jag börjar bli lite nervös inför vad som komma skall. Mycket är pågång nu kurser, erbjudande, sammanställningar, skyltar, inköp... Och så Julen!! Under december månad drar en blomsterbutik i genomsnitt in 20-30% av hela årsförsäljningen. FATTA att mycke hänger på en ända månad och allt måste "klaffa" för att det ska gå vägen. Jag ser verkligen fram emot min första Jul på Gröna Sköna, det ska bli jätte kul att känna den där pulsen av många beställningar, mycket folk och massor av blommor. Jag vet att när tiden är inne och jag står där i kaoset men 4 timmars sömn, massa kaffe i blodet och har en massa flow... Då storm trivs jag!! Låter lite konstig kanske men när jag jobbar vill jag jobba snabbt och intensivt, då funkar jag som bäst helt enkelt.

 Men tänk om alla mina julstjärnor trillar ihop och Jul pysslet jag beställt tar slut... PANIK hur gör man då?? Jag har planerat och förberett inför hösten/Julen ända sen i Juni IÅR, allt borde vara lungt. Men ändå kommer alla dessa tänk om problem upp i min skalle hela tiden... Aja det kanske är som min mamma säger:
- Det behövs lite fjärilar i magen, Om man inte är nervös inför nått nytt så går det aldrig bra. Jag Hoppas hon har rätt, för nu finns det ingen återvändo :)

NU eller ALDRIG 
ALLT eller INGET  

Kommentarer

Postat av: E M E L I E

Publicerad 2010-09-22 21:00:02

precis, kör på bara så blir nog allt toppen! :)

Postat av: Emma*

Publicerad 2010-09-23 17:14:52

Klart det inte tar slut!! :) Behöver du hjälp så bara hör av dig, så kanske jag kan pressa in det med snöjour och skit, och ta ledigt i tid! <3

Kommentera inlägget här

Publiceras ej