Praktikanten har ordet...

Publicerad 2011-04-01 07:28:00 i GästBloggaren,

Hej mitt namn är Cassandra, jag är 14 år och har haft praktik på Gröna Sköna Ting under denna veckan. Jag har haft världens bästa handledare alltså Anita. Hon har tålamod och förstår om jag inte klarar av något. Anita har lärt mig att plantera blommor, göra buketter, göra kompakt buketter, och hon har lärt mig siffrorna som man skriver med när man gör prislappar. Det var mycket trevligt att praktisera i butiken, för Anita är mycket trevlig, kunderna är trevliga, och framför allt så har jag lärt mig en massa saker jag inte kunde innan. Butiken är väldigt fin. Under denna veckan så har vi gjort vid växthuset efter vårmarknaden, alltså har vi städat växthuset, källare och vi har rensat i rehab hörnan och gjort fint :)

 Några saker jag gjort under veckan:

 Anitas syster var och hälsade på i veckan och vi gjorde ute planteringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Publiceras ej