Måndag

Publicerad 2010-11-22 22:44:21 i Allmänt,

Gokväll

Ojoj det har hänt mycket sen sist jag skrev, ursäkta dålig uppdatering!! I helgen så hade jag en liten tjejmiddag och eftersom jag inte har en egen lägenhet än, så fick vi vara i butiken. Sjukt mysigt var det med helt underbart sällskap, vi tände lite ljus, åt god mat och snackade om gamla minnen... TACK alla söta rara för en fin kväll!!

Sen igår Söndag var jag på mitt gamla jobb och jobbade kvällspasset, aldrig fel med extra pengar.Check! Idag har jag planerat inför helgen, då jag ska vara på 2 marknader. Först på lördag säljer jag kransar, kalenderljusdekoretion och te på EFS Gården i Åsljung mellan kl. 10-16. Eftersom jag också har öppet i butiken på Lördag mellan kl. 10-14 så kommer min kusin David och Faster Gretrud hjälpa mig att sälja det första timmarna.Tusen Tack! 
Sen på Söndag står jag på Julskylltingen i Örkelljunga uppe på NYA Torg (där man dansar runt    granen) mellan kl12-18. Om allt går som det ska så kommer jag även att visa upp snygg dekor på Julskylltningen, kan inte avslöja vad än efterson jag inte riktigt är klar och det kritiska momentet är kvar att göra... Håll tummarna, så ses vi och ni får se!!

Kommentarer

Postat av: E M E L I E R E S E R ! ! !

Publicerad 2010-11-23 08:44:18

lycka till! :)

Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Publicerad 2010-11-26 07:18:48

Härlig sida du har! Kämpa på nu i julen det är då vi har som mest att göra. Roligt att du är ute på marknader och visar upp dig också. Då sprider du ju dina kunskaper och dekorationer vidare till människor som kanske inte skulle hitta till din butik! Men som hittar dit sedan;)Julhälsningar Linda

Kommentera inlägget här

Publiceras ej