Gokväll

Publicerad 2010-09-16 22:04:52 i Allmänt,


Gissa om att jag blev förvånad idag när jag bläddrade igenom Magasinet, en lokal tidning här i Örkelljunga.
Mitt i tidning fanns en artikel om nyföretagande och en bild på mej. HaHaHa helt utan att jag visste hade de tagit fakta från en gamal artikel om Gröna Sköna och lagt till några citat från mej.
Så skoj, blir så glad Tack Gerry!! Sen gick jag igenom posten och vad hittar jag där, jo en fin reklampenna bara till mej och med min logga. Fiin Fiiint :)




Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-09-17 13:02:22

fan va coolt! FOOOOOTTTTAAAA! :) Du, kommer du imorgon när jag är där eller skriver du en lapp på vad som behövs göra ? eller hur gör vi?

Postat av: Sara

Publicerad 2010-09-17 13:34:43

Hejsan! Ja de är superfina de dära munblåsta kulorna. De ger en fin effekt i skylten :-) Vi har köpt de via Orient interiör. lycka till!



hehe den reklampennan fick vi också, funkar väldigt bra faktiskt :-)

// Sara

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-30 10:25:11

man får mycke tips och råd och idéer på din sida de gillar ja starkt :)



/sofi

Kommentera inlägget här

Publiceras ej