Måndag

Publicerad 2011-03-07 20:34:38 i Vårkänslor,

Gokväll

Idag fortsatte det härliga sol vädret, hurra och jag önskar att det stannar kvar tills September. Jag fick en riktig energi kick och började plocka fram vår/påsk saker(hade tänkt vänta tills nästa vecka). Vipps så var struts fjädrar, ägg och ljus i alla vårens fina pastell färger framme. Sen vattnade jag alla växter och ringde till utställarna som kommer den 26/3 mellan kl. 10-14 och hjälper oss att hälsa VÅREN Välkommen, då är det nämligen MARKNAD vid butiken. Boka in det datumet redan nu, för jag känner på mig att det kommer bli en trevlig tillställning för hela familjen!! 

Händer i veckan
Imorgon får jag hem fin fina papegoj TULPANER i rosa/vitt till bunt priser och på onsdag kommer bla. PENSEÈR, narsissus, vårlökar och lyckliga lottor hem. Visst blir man sugen på att plantera lite nu!?





Vilken vårfärg är du??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Publiceras ej